Advertisement

גדעון סער אני מוכן - הליכוד נתניהו שוקל לקיים פריימריז בזק סער אני מוכן חדשות 13 : אחיו של סאהר, רביע איסמאעיל, אמר בריאיון לבחצי היום:

גדעון סער אני מוכן - ×"ליכו×" נתני×"ו שוקל לקיים פריימריז ×'זק סער אני מוכן ×—×"שות 13 : אחיו של סאהר, רביע איסמאעיל, אמר בריאיון לבחצי היום:. אני עובד טוב עם גדעון סער ואני יכול להצטרף לממשלה בראשותו. — גדעון סער (@gidonsaar) october 3, 2019. בכך מחבר חזבאללה את רצועת עזה לחזית הצפונית נגד ישראל. הפריימריז יתקיימו ככל הנראה בשבועות הקרובים. אה אוקי, תן עדכון נשאר לי שיזיינו אותך בתחת ערבים וחבר של הנאצים.

גדעון סער, שנחשב ליריבו הגדול ביותר של נתניהו בליכוד, היה הראשון להודיע כי הוא מוכן להתמודד על ראשות הליכוד, וצייץ: לעומתו, שר החוץ ישראל כץ, שאף הוא נחשב למי שרואה את עצמו מתמודד על ראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו, הביע את תמיכתו בראש הממשלה ומסר: אני מאוד אוהב אנשים שלוקחים על עצמם את המונופול בקשר בינם לבין אלוהים, ויודעים בדיוק מה אלוהים רוצה, אמר, כנראה שאני יהודי לא פחות טוב ולא יותר טוב מאחרים, ואני מבקש שאף אחד לא ייקח על עצמו את הייצוג של אלוהים. בכך מחבר חזבאללה את רצועת עזה לחזית הצפונית נגד ישראל. חכ גדעון סער יתמודד נגד נתניהו על ראשות הליכוד?

×'×
×'×"עון סער משיק את קמפיין ×"פריימריז מי ×"×'×™×¢ מ×"ליכו×" ×'לו×'ס from images.globes.co.il
אחיו של סאהר, רביע איסמאעיל, אמר בריאיון לבחצי היום: חכ גדעון סער יתמודד נגד נתניהו על ראשות הליכוד? היום, לאור הרמיזות של חכ גדעון סער, אני מוכן, בנוגע להתמודדות בפריימריז מול נתניהו, פועלים אנשים מטעמו של ראש הממשלה לוודא במסמך נוסף, שהאדם שיומלץ יהיה נתניהו ולא חבר כנסת אחר מן הליכוד. אה אוקי, תן עדכון נשאר לי שיזיינו אותך בתחת ערבים וחבר של הנאצים. אני זוכר את הפעם הראשונה שעשיתי סקס. הכל טוב ויפה עד שהיא עושה xd בסוף המשפט. אני צריך כלי קיבול משופר כדי לאסוף קולות.ערוץ 7 בשם התיעוב האישי שהוא חש כלפיו סער מוכן להשליך מעליו את כל הערכים שבשמם בנה קריירה פוליטית, כותב. לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן.

אני מוכן להקים ממשלה בתמיכת המשותפת, חבל שלא הקמנו אותה בכנסת הזו.

אני זה שהוביל את המהלך, שאמר שזה אפשרי כבר בסיבוב השלישי אמר לפיד. מועמדים אחרים מקרב הטוענים לכתר בליכוד כמו ישראל כץ, ניר ברקת וגלעד ארדן טרם הודיעו אם יתמודדו במקרה של פריימריז לראשות המפלגה. אני קורא לגנץ וחבריו לנהוג בתבונה ובאחריות ולאפשר הקמת ממשלה רחבה, כפי שנגזר מתוצאות הבחירות ומהצעת נשיא המדינה. שמעתי מישהו שאומר שאנחנו שונאים יהדות. מדובר במהלך משולב להפיל את נתניהו עם עוד שחקנים בזירה הפוליטית והמשפטית. אולי יעניין אותך גם לכן ההדלפות מכיוון בית הנשיא על החנינה/ עסקת הטיעון. כבר לפני חודש היה זה סער שצייץ בטוויטר בתגובה לנתניהו כי הוא מוכן להתמודד מולו בפריימריז. לא טעיתי כשחברתי לגנץ והיינו צריכים לעשות כל מאמץ לעשות שינוי, עכשיו אנשים יודעים על מי אפשר לסמוך. כבר זמן רב לא היו פריימריז, ואני חושב שאני מסוגל להרכיב ממשלה ולאחד את העם. נסראללה הודיע גם כי ארגונו מוכן להתערב בכל עת שיצטרך כדי לסייע לרצועת עזה מבחינה צבאית. אם גדעון ביקש בתגובה להודעה מספר 0. בכך מחבר חזבאללה את רצועת עזה לחזית הצפונית נגד ישראל. אחיו של סאהר, רביע איסמאעיל, אמר בריאיון לבחצי היום:

אני זה שהוביל את המהלך, שאמר שזה אפשרי כבר בסיבוב השלישי אמר לפיד. בכינוס של הג'רוזלם פוסט אמר כי לא ברור איך נתניהו יאחד את העם וכי הוא יכול. לאחר פרסום הודעת הליכוד, כתב גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו: חכ גדעון סער יתמודד נגד נתניהו על ראשות הליכוד? הפריימריז יתקיימו ככל הנראה בשבועות הקרובים.

N12 ראיון עם ×'×
N12 ראיון עם ×'×"עון סער ×' N12 יאסור על נתני×"ו לכ×"ן כראש ממשל×" from img.mako.co.il
{{מנהיג | מדינה = ישראל | מפלגה = הליכוד, תקווה חדשה | תפקיד1 =. ##לאן נעלם גדעון סער באמצע משבר הקורונה 2021 ##. אם גדעון ביקש בתגובה להודעה מספר 0. אבל שתדעו, אני מקווה שהם יירגעו, אחרת זה יחזור על עצמו. כבר זמן רב לא היו פריימריז, ואני חושב שאני מסוגל להרכיב ממשלה ולאחד את העם. אמר שלא יישב עם נתניהו וקיים את ההבטחה הזו במלואה בתגובה להודעה מספר 2. לא טעיתי כשחברתי לגנץ והיינו צריכים לעשות כל מאמץ לעשות שינוי, עכשיו אנשים יודעים על מי אפשר לסמוך. הפריימריז יתקיימו ככל הנראה בשבועות הקרובים.

אני קורא לגנץ וחבריו לנהוג בתבונה ובאחריות ולאפשר הקמת ממשלה רחבה, כפי שנגזר מתוצאות הבחירות ומהצעת נשיא המדינה.

לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן. לאחר הודעת המפלגה כי ראש הממשלה שוקל קיום פריימריז בזק בשבועות הקרובים, צייץ סער אני מוכן, ולא פירט. אני מאוד אוהב אנשים שלוקחים על עצמם את המונופול בקשר בינם לבין אלוהים, ויודעים בדיוק מה אלוהים רוצה, אמר, כנראה שאני יהודי לא פחות טוב ולא יותר טוב מאחרים, ואני מבקש שאף אחד לא ייקח על עצמו את הייצוג של אלוהים. כבר לפני חודש היה זה סער שצייץ בטוויטר בתגובה לנתניהו כי הוא מוכן להתמודד מולו בפריימריז. {{מנהיג | מדינה = ישראל | מפלגה = הליכוד, תקווה חדשה | תפקיד1 =. הפריימריז יתקיימו ככל הנראה בשבועות הקרובים. עומד בראשות מפלגת תקווה חדשה. אסור בשום אופן לתת לזה יד. יש פה בעיה, בפרט בחברה הערבית, שלא ניתן לטאטא מתחת לשטיח. נתניהו שוקל לקיים פריימריז בזק בליכוד. שמאלני בוגד עוכר לך לעזה גדעון סער: לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן. שמעתי מישהו שאומר שאנחנו שונאים יהדות.

אה אוקי, תן עדכון נשאר לי שיזיינו אותך בתחת ערבים וחבר של הנאצים. ראש הממשלה בודק היתכנות לקיום בחירות מקדימות בליכוד, במטרה לבצר את מעמדו במפלגה סער בתגובה: לכן גדעון סער כתב היום שהוא מוכן. נתניהו שוקל לקיים פריימריז בזק בליכוד. מדובר במהלך משולב להפיל את נתניהו עם עוד שחקנים בזירה הפוליטית והמשפטית.

ניר אור×'ך On Twitter ×'צלאל את×
ניר אור×'ך On Twitter ×'צלאל את×" מכיר את ×–×" ש×"וויז אומר מחש×' מסלול מח×"ש אני מוכן לתת לך את ×"כתו×'ת של ×'×"עון סער ×'נתיים ×"מא×"ל שומם ×—×'ל ×"כנתי ×›×™×'ו×" ושתי×" ואני מוכן from pbs.twimg.com
מועמדים אחרים מקרב הטוענים לכתר בליכוד כמו ישראל כץ, ניר ברקת וגלעד ארדן טרם הודיעו אם יתמודדו במקרה של פריימריז לראשות המפלגה. כבר לפני חודש היה זה סער שצייץ בטוויטר בתגובה לנתניהו כי הוא מוכן להתמודד מולו בפריימריז. אמר שלא יישב עם נתניהו וקיים את ההבטחה הזו במלואה בתגובה להודעה מספר 2. אמנם רק שתי מילים, אך הן גרמו לטרפת של ממש במערכת הפוליטית. בכינוס של הג'רוזלם פוסט אמר כי לא ברור איך נתניהו יאחד את העם וכי הוא יכול. בסיום התייחס הנדל לטענות נגד גוש השמאל. לעומתו, שר החוץ ישראל כץ, שאף הוא נחשב למי שרואה את עצמו מתמודד על ראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו, הביע את תמיכתו בראש הממשלה ומסר: עוד אמר סער בריאיון מבית משפחתו של איסמאעיל:

הפריימריז יתקיימו ככל הנראה בשבועות הקרובים.

בכך מחבר חזבאללה את רצועת עזה לחזית הצפונית נגד ישראל. קודם לכן כיהן כחבר הכנסת מטעם תקווה חדשה, כשר החינוך, כשר הפנים וכחבר הכנסת מטעם הליכוד. גדעון סער, שנחשב ליריבו הגדול ביותר של נתניהו בליכוד, היה הראשון להודיע כי הוא מוכן להתמודד על ראשות הליכוד, וצייץ: מדובר במהלך משולב להפיל את נתניהו עם עוד שחקנים בזירה הפוליטית והמשפטית. אני זוכר את הפעם הראשונה שעשיתי סקס. עוד אמר סער בריאיון מבית משפחתו של איסמאעיל: ראש הממשלה בודק היתכנות לקיום בחירות מקדימות בליכוד, במטרה לבצר את מעמדו במפלגה סער בתגובה: הפריימריז יתקיימו ככל הנראה בשבועות הקרובים. אם פגעתי במישהו אני לוקח את המילים שלי בחזרה. אני זה שהוביל את המהלך, שאמר שזה אפשרי כבר בסיבוב השלישי אמר לפיד. אמנם רק שתי מילים, אך הן גרמו לטרפת של ממש במערכת הפוליטית. מועמדים אחרים מקרב הטוענים לכתר בליכוד כמו ישראל כץ, ניר ברקת וגלעד ארדן טרם הודיעו אם יתמודדו במקרה של פריימריז לראשות המפלגה. האזינו לריאיון עם גדעון סער בכאן רשת ב.

אני מוכן להקים ממשלה בתמיכת המשותפת, חבל שלא הקמנו אותה בכנסת הזו גדעון סער. לאחר פרסום הודעת הליכוד, כתב גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו:

Posting Komentar

0 Komentar